TOP PERICOLE când vrei să te certifici ISO
- Catalina
- 7 feb. 2023
- 2 min de citit

În procesul de certificare ISO vă puteți confrunta cu o mulțime de pericole ascunse, însă noi vă vom ajuta în cele ce urmează să le identificați, pentru a putea să le ocoliți.
⚠ TOP Pericole ISO:
1. Organism Neacreditat Din păcate, pe piață există și așa zise organisme de acreditare, care însă nu sunt acreditate pentru a oferi astfel de servicii ISO, sau în proces de pierdere a acreditării. În această situație, pericolul este reprezentat de nerecunoașterea de către terți a acreditării, ceea ce poate conduce la pierderea unor licitații, restituirea unor fonduri acordate în baza acestei acreditări, clienți pierduți, timp irosit, credibilitate pe piață diminuată, etc.
Rezolvare: Certificarea unei firme se poate verifica urmărind registre internaționale de certificare. Noi cunoaștem piața acestor servicii și vă putem ajuta, astfel, să alegeți cea mai buna variantă cost-beneficiu pentru dvs.
2. Evaluare greșită
Se poate întâmpla ca firma care vă evaluează organizația să o facă în mod eronat sau deficitar, rezultatul fiind în a vă încadra într-o categorie sau într-un domeniu de activitate nepotrivite.
Consecințele vor consta, în această situație, în a vă prezenta cu neconcordanțe în cadrul ședințelor ulterioare de audit, care pot genera vizite suplimentare din partea auditorului și, implicit, cheltuieli suplimentare.
Rezolvare: Biroul nostru va evalua gratuit situația fiecărei firme pentru a determina care este cel mai bun organism de certificare, raportat la nevoile pe care organizația dvs le are.
3. Documentație incompletă Firma de consultanță aleasă vă poate elabora o documentație incompletă, care să nu acopere în totalitate nevoile dvs., în acord cu domeniul de activitate și caracteristicile organizației dvs.
Rezolvare: Biroul nostru vă asigură o documentație completă și bine fundamentată, țintită pe nevoile dvs. Tot ce trebuie să faceți este să răspundeți la câteva întrebări și de restul ne ocupăm noi.
4. Comunicare greoaie și termene depășite În practică se ivesc și situații în care comunicarea cu firma de consultanță și / sau firma de acreditare este anevoioasă, din cauza volumului foarte mare de companii prelucrate de acestea.
Rezolvare: Biroul nostru a dezvoltat parteneriate și un sistem intern de urmărire a evoluției certificărilor, astfel încât procesul de certificare devine simplu si fără bătăi de cap pentru dvs.
5. Auditori care vor “atenții”
Un subiect tabu, dar totodată o realitate dureros de actuală : încă există cazuri în care unii auditori solicită favoruri bănești pentru a soluționa favorabil dosarul de acreditare.
Rezolvare: Prin parteneriatele noastre, ne asigurăm și vă garantăm că veți fi auditat de o persoana competentă și integră, care nu o să vă solicite costuri ascunse pentru a va aproba certificarea.
Noi, cei de la SWISS Consulting ne vom asigura că ai parte de un proces de acreditare cât mai ieftin, eficient și fără bătăi de cap, în același timp asigurând o calitate superioară a serviciilor oferite. Acestea sunt unele dintre pericolele pe care trebuie sa le aveți în vedere când căutați să vă certificați ISO. Biroul nostru vă poate ajuta să minimizați și chiar să eliminați efortul și pericolele, obținând documentația și, în final, certificarea ISO dorită. Nu percepem alte costuri ascunse, cum ar fi cheltuieli de deplasare, diurnă, cheltuieli de cazare, etc.
Contactează-ne astăzi pentru a obține o evaluare gratuită! Mail: iso@avocatfilote.ro
Tel/WhatsApp: 0740.823.484
Site 1: www.swissconsulting.ro
Site 2: www.avocatfilote.ro
Comments